.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داماش گزينه اول سقوط؛ 4 تيم در منطقه خطر
در انتهاي جدول چهار تيم ليگ برتري در خطر سقوط به دسته اول قرار دارند.

در انتهاي جدول چهار تيم ليگ برتري در خطر سقوط به دسته اول قرار دارند.
  
رقابت در انتهاي جدول هم به اوج هيجان خود رسيده است. به گزارش فارس، در اين فصل دو تيم و نيم به ليگ دسته اول سقوط مي‌کنند. مس کرمان اولين تيم سقوط کرده به ليگ دسته اول است و چهار تيم ديگر در خطر سقوط به دسته يک و حضور در پلي‌آف هستند. بر اساس امتيازها و ديدارهاي هفته آخر شانس‌هاي سقوط بر اساس اولويت به شرح زير است:

داماش دومين گزينه سقوط

داماش که اکنون در رده پانزدهم قرار دارد فقط در صورتي مي‌تواند در ليگ برتر بماند که در هفته آخر بتواند مس کرمان سقوط کرده را در رشت شکست بدهد و فجرسپاسي و ذوب آهن هم امتياز از دست بدهند. داماش را مي‌توان دومين سقوط کرده دانست مگر اينکه اتفاق ديگري رخ بدهد. داماش از نظر مالي و مالکيتي هم در شرايط نامناسب و بلاتکليفي است.

فجرسپاسي؛ گزينه اول حضور در پلي آف

فجر فقط در صورتي به پلي آف ليگ برتر نمي‌رود و در ليگ برتر ماندگار مي‌شود که ذوب آهن در هفته آخر برنده نشود و آنها بتوانند ملوان را در شيراز شکست بدهند. فجر براي فرار از سقوط مستقيم هم بايد از ملوان سه امتياز بگيرد چون در صورت مساوي ممکن است داماش گيلان جاي اين تيم را در پلي‌آف بگيرد و آنها غزل خداحافظي با ليگ برتر را بخوانند.

ذوب آهن شانس سوم

ذوب آهن براي اينکه به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد فقط بايد راه آهن را شکست بدهد. تيمي که روز گذشته پرسپوليس را از قهرماني دور کرد مي‌تواند در هفته آخر هم در پايين جدول تاثيرگذار باشد! منصور ابراهيم‌زاده که دوست دارد روحيه جوانمردي خود را باز هم نشان بدهد بايد اين مرتبه مقابل تيمي بايستد که با آن به فينال ليگ قهرمانان آسيا هم رسيده بود و اگر اين مرتبه ذوب آهن را شکست بدهد شايد اين تيم به دسته اول سقوط کند. فيروز کريمي هم راه آهن را خوب مي‌شناسد و تلاش مي‌کند از تيم سابقش امتياز بگيرد. بازيکنان ذوب آهن انگيزه بسيار بيشتري نسبت به راه آهن دارند و همين انگيزه مي‌تواند به آنها کمک کند که در ليگ برتر بمانند.

ذوب آهن فقط در صورت پيروزي در ليگ برتر مي‌ماند وگرنه ممکن است به يک‌باره جايش با تيم داماش پانزدهم عوض شود و به ليگ دسته اول سقوط کند.

استقلال خوزستان؛ شانس آخر

استقلال خوزستان فقط در صورتيکه مقابل پرسپوليس شکست سنگيني را متحمل شود و فجر و ذوب آهن هم به پيروزي خوبي برابر رقبا برسند ممکن است به پلي‌آف ليگ دسته اول سقوط کند. احتمال سقوط اين تيم بسيار اندک است اما آبي پوشان اهوازي نبايد اين مسئله را شوخي بگيرند./ورزش3


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.